1 sept. 2011

Plans d'entrenament

Avui m'he proposat començar un pla d'entrenament per a correr. No és res competitiu. Jo no sóc comepetitiva, però la veritat és que treballar per millorar i superar-se tampoc està res malament.

Ja fa algun temps que hem ronda pel cap la idea de si jo seria capaç de fer "al menys", una mitja marató.

La veritat és que pense que si podria fer-la, però per suposat que el primer que necessite saber és si sóc capaç de ser seria en un entrenament. I és per aixó que m'he proposat començar en aquest pla d'entrenament.

http://www.elatleta.com/planes_entrenamiento/planes_entrenamiento.htm

La web que vos presente planteja preparació per a curses de 10km, per a mitja marató i per a marató. Ja se que acabe de dir que m'agradaria fer una mitja marató, però per a començar m'entrenaré per als 10.000 metres. El nivell d'iniciació ja hem pareix una canya!!!

Nivell d'iniciació per a 10.000 metres:
- Setmana 1 amb 4 dies d'entrenament (DL, DM, DX, DV) amb 5, 3, 6 i 5 km.
- Setmana 2 amb 4 dies d'entrenament (DL, DM, DX, DV) amb 5, 3, 6 i 5 km.
- Setmana 3 amb 4 dies d'entrenament (DL, DM, DX, DV) amb 5, 3, 6 i 5 km.
- Setmana 4 amb 5 dies d'entrenament (DL, DM, DX, DV i DG) amb 7, 3, 8, 5 i 10 km.
- Setmana 5 amb 4 dies d'entremament (DL, DM, DX, DV) amb 7, 3, 8 i 5 km.
- Setmana 6 amb 4 dies d'entremament (DL, DM, DX, DV) amb 4, 3, 8 i 8 km.
- Setmana 7 amb 4 dies d'entremament (DL, DM, DX, DV) amb 4, 3, 8 i 8 km.
- Setmana 8 amb 4 dies d'entremament (DL, DM, DX, DV) amb 4, 3, 8 i 8 km.
- Setmana 9 amb 4 dies d'entremament (DL, DM, DX, DV) amb 4, 3, 8 i 8 km.
- Setmana 10 amb 5 dies d'entrenament (DL, DM, DX, DV i DG) amb 4, 3, 8, 8 i 8 km.
- Setmana 11 amb 5 dies d'entrenament (DL, DM, DX, DV i DG) amb 4, 3, 8, 8 i 8 km.
- Setmana 12 amb 5 dies d'entrenament (DL, DM, DX, DV i DG) amb 4, 3, 8, 8 i 8 km.

Tenint en compte que ja porte un temps corrent i que les carreres que faig són de 9km o menys, tal vegada podria començar per la 5a setmana.

Ho intentaré!!


Publicar un comentario