23 ago 2010

Arribada a Toronto

Hola a tots i totes,
Ací són les 8 de la vesprada, ahí les 2 del matí. Avui he menjat moltes vegades i crec que ja és hora de dormir, però abans vos volia contar com ha anat el viatge, perque l'aventura ha començat abans del que esperava.....
No se si recordeu que l'any passat a Nepal a Kike li varen furtar el passaport i altres pertenències, en aquell moment varem pensar que el que realment els interessava als lladres eren els diners, i al veure que en les dades del passaport no figurava l'adreça varem pensar que seria una bona idea escriure-la, per si alguna vegada el tornavem a perdre i alguna bona alma el volia enviar a casa.

Ara sé que aixó d'escriure al passaport es diu "MANIPULACIÓN" i que eixe document que diu qui som, no és nostre, sino de l'Estat Espanyol. Toma ja! de les coses que s'entera una. Afortunadament quan el controlador de Air Canada m'ha dit que el meu passaport estava invalidat per manipulació, encara quedaven 2 hores i 40 minuts, així que m'ha donat temps d'agafar un bus de la T1 a la T4, anar a comisaria, canviar per a fer-me fotos al fotomató, tornar a canviar per a pagar 20,20€ i tornar a agafar el bus per anar de la T4 a la T1. I allí estaven els meus amics de Air Canadá, que m'havien facturat la maleta, esperant-me (a pesar de no haver-me permés que els la deixara allí mentre jo feia els tràmits....).

El vol s'ha retrassat 20minuts degut al meu incident, però després hem estat 20 minuts més pegant-li voltes a la pista, no se molt bé perque. Total que hem eixit a les 13h30 i hem arribat a les 15h30, hora Canadiense (són 6 hores menys).

Durant el vol m'ha donat temps a dormir, vore un documental de gossos, la peli "La Elegancia del Erizó", llegir-me la Quo sencera, i vore una segona peli: "El Secreto de sus ojos", molt recomanable.

Hem arribat 10 espanyols junts, 2 d'ells d'Alcoi. Els de l'escola ens estavem esperant. Dels 10 sols 4 anavem a quedar-nos en familia. I a mi m'han enviat sola en un taxi. Un jaguar enorme en el que ha cabut la meua maleta de peu, al maletero. I el taxista també era gran. He comprovat que Toronto es multicultural. El taxista era d'algun país islàmic. Barba, vestimenta i turbante al cap.

La familia que m'acolleix és filipina. No tenen fills, però casa està plena perque acolleixen a 4 estudiants més (una venezolana, una brasilenya, una altra xica espanyola i una japonesa). No és el que jo esperava, però les xiques m'han contat que estàn molt contentes. Ací diuen que es menja molt mal en general, però segons elles a casa menjen molt bé, per a sopar teniem salmó en verduretes.

Demà vos conte com és l'escola.

Besets a tots, Su.

4 comentarios:

Marta dijo...

Ai, mare!!! O_o El passaport manipulat, Susanaaaa! Pff. :)) Besets.

karol dijo...

Su, guapa! m'alegre que al final tot haja eixit bé...i que es quede en una simple historieta...disfruta i ja ens continues contant...un "apapacho"
carol

Anónimo dijo...

Hola Su... no guanyes per a sustos tu!!! ehh!! M'alegre que al final haja ixit tot bé!! Jo vaig tornar ahir dels pirineus i hui hem anat a la tomatina!!! Aprofitant els últims dies de vacances!! Està molt xulo el blog!! Continua contant-nos que més et passa!! i paciència, xiqueta!! besets
sonia

Marta López dijo...

Guapa!!!
Quines aventures!! jajajaj... i portaves el nas de clown????
Continua contan-mos...
MUuuuuuuuas!!!