30 nov 2011

Dòna el teu mòbil

Fa uns temps vaig veure una campanya que organitzava Amnistia Internacional en què aquesta ONG arreplegava els mòbils gastats i els venia per a aixì acomplir en dos missions socials al mateix temps:


1. Reciclar els components que encara són útils dels nostres mòbils vells
2. Destinar els fons recaptats a projectes humanitaris, socials i d'educació en favor dels col·lectius i països més desfavorits.


Com que ha passat el temps i la campanya d'Amnistia Internacional s'ha acabat, però els meus mòbils segueixen a casa, m'he ficat a buscar altres campanyes semblants i he trobat una altra de Creu Roja i Entrecultures que és basa en els mateixos objectius. Així que demà els enviaré!


Si voleu saber més informació podeu trobar-la a www.donatumovil.org

1 comentario:

Kike Pérez Colomer dijo...

M'agrada que tingues aquestes inquietuds. Ja em dius com quedes. bs